viernes, 8 de marzo de 2013

#PLE_INTEF Entrada de presentación

Hola sóc la Mª Carmen,
estic fent el curs sobre PLE de L'INTEF.

Feia temps que estava una mica desconectada de la vida digital, i realment és un pel avorrit. Així que vaig decidir posar-me en marxa de nou, i buscant en la xarxa,com no podia ser d'un altra manera, vaig copsar amb la pàgina de L'INTEF. Mirava els cursos i tenia clar que volia fer-ne algun que estiguès relacionat amb les TIC. Vaig veure PLE i... mira! N'havia escoltat parlar, així que era el moment d'aprendre.

Un cop començat el curs, no entenia de què anava la història, però després d'uns dies de donar tombs pel Foro de la cafeteria, i de cada bloc sembla que estic més situada.

De moment, m'esta servint per resituar-me en aquest món. He revisat quines eines utilitzo i per a què, què m'agradaria fer que no faig, què no sé i no controlo.... No sé si aquest és l'objectiu del curs, però estic aprenent més del que pensava (i que pot ser no és visible) per la lectura dels objectius del curs.

Crec que podrà aportar allò que vagi aprenent en aquest curs o en altres cursos, a través d'aquest bloc o en xarxes socials, cosa que abans d'iniciar-me en aquest curs em feia com una mena de por.

Així que amb aquest post comença el principi del BLOC. M'agradaria continuar-lo amb allò que vagi aprenent d'aqui i d'allà.







(2) Etiqueta la entrada con #PLE_INTEF y #PLE

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déjame tu opinión/Deixa la teva opinió