lunes, 8 de abril de 2013

Competències,fortaleces, i pla de millora com a Content Curator

Després de llegir sobre la fugura d'un Content Curator, i haver-ho exposat en una Prezi. Puc dir que: Diàriament, a nivell profesional, filtro, classifico i organitzo informació pels meus alumnes de 2n de primària. És cert, que em costa més comunicar-ho en red, tot i que des de fa poc que m'estic acostumant a elaborar documents/activitats via drive (per fer documents oberts) i publicar-ho a twitter. Si més no, necessito millorar la meva creativitat per exposar continguts. Pel que fa al meu aprenentatge personal, des de fa temps que per feina estic en continúa formació, és a dir, recepció d'informació. Bé, doncs els meus punts febles en aquest cas són l'organització i classificació dels continguts, i evidentment elaboració del meu propi coneixement, adaptat a les meves necessitats i tasques. Aquest aspecte començo a millorar-lo. Quan aprenc coses interesants veig que és important per mi fer una reflexió, o anotar al blog el que he aprés. També quan rebo aquesta informació/continguts a través de documents o pàgines webs estic intentant desar-ho on correspon. Ara utilitzo Zotero, Dropbox, o Diigo. També allò que estic explicant al meu blog ho comparteixo amb Twitter. Suposo, que encara em falta ser creativa en l'elaboració dels continguts. Sóc més pràctica i ho escric d'una manera senzilla,ho deso i comparteixo al seu lloc pertinent, i fet. Com a Content Curator pel que veig he de millorar els aspectes creatius i comunicatius. D'altra banda m'agradaria mantenir el ritme d'editar el blog i organitzar i classificar correctament la informació que rebo. Pot ser, també és possible començar a utilitzar Scoop.it, per organitzar informació respecte un mateix tema.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déjame tu opinión/Deixa la teva opinió