domingo, 28 de abril de 2013

Wiki, Entaulaparaula per a 2n de Primària

Aquesta ha sigut l'activitat de la que estic més orgullosa aquest curs escolar. No m'havia imaginat mai fent una wiki, només coneixia el nom. Com tot és qüestió de que algú t'ho ensenyi i posar-se a practicar i fer-ho funcionar.

És la primera wiki, que he creat i la primera que poso en pràctica amb els meus alumnes de 2n de primària.

Estic satisfeta perquè és una wiki, sobretot treballada a casa, els nens i nenes amb els seus pares i mares.

Al bloc penjo, bé, penjava perquè ara ja no ho necessiten, els tutorials per aprendre participar al wiki.
Porta funcionant desde febrer i ha funcionat!

Aquesta wiki va començar i és una prova per saber com funcionen i què puc fer. Essèncialment és una wiki on no tenia pensant que treballèssin res en exclusiu. Si que practiquen l'escriptura, però el meu objectiu principal d'aquesta activitat era començar a treballar amb les TIC a l'aula d'una manera diferent a com ho estava fent fins ara. També volia que els alumnes estiguèssin d'alguna manera connectats el cap de setmana, i el fet de realitzar activitats a Internet junts els encanta.

Bé, en una altra entrada ja comentaré com la vaig iniciar i el seu procés.

Aquí us deixo els resultats de la wiki entaulaparaula.wikispaces.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déjame tu opinión/Deixa la teva opinió