sábado, 27 de abril de 2013

Utilitzant noves eines per educació. Photopeach

En aquest cas, per la tasca final de curs INTEF hem d'ampliar el nostre PLE amb eines web 2.0 que puguem utilitzar en educació amb els nostres alumnes.

Ara mateix acabo de provar Photopeach. Perfecte! Ús molt molt senzill, i resultat espectacular.

Què és?
És una eina per crear una presentació amb diapositives, subtítols inserits i música.

Fàcil d'utilitzar perquè el subtítols te'ls col·loca el mateix programa, només els has d'escriure. I la música també te l'ofereix el programa i aquest mateix ajusta el temps de la música a la teva presentació, sense preocupar-te de estar cercant música a Jamendo o estar ajustant el temps de la música a la teva presentació.


MATERIAL NECESSÀRI PER CREAR UNA PRESENTACIÓ AMB PHOTOPEACH

1. Compte de correu electrònic i registrar-se a Photopeach.
2. Tenir a una carpeta amb les fotos que utilitzaràs a la presentació.


PROJECTE DE PRESENTACIÓ

En el meu cas he creat una presentació sobre mi. Pensant que és una tasca senzilla per demanar al meu alumnat de 2n de primària.

PROCÉS
Em registro al programa.
He escollit 8 fotos que em representèssin, i les pujo a l'aplicació.
Escric els subtítuls per a cada imatge.
I elegeixo la música entre la selecció que m'ofereix l'aplicació.
Clico a fet.
I ja està, sut a mode de vídeo, xulíssim!
Després tinc l'opció de publicar al Bloc o compartir a través de Facebook, twitter, o gmail.

Aqui deixo l'exemple. Atenció, aquesta presentació només és una prova. He trigat 5 minuts a fer-la. És per això que demano disculpes per la qualitat de la imatge.

Aquesta sóc jo! o Esta soy yo! on PhotoPeach

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déjame tu opinión/Deixa la teva opinió