lunes, 8 de abril de 2013

Funcionalitats al meu navegador

Al curs que estic fent de l'Intef, sobre PLE, aprenentatge conectat en red. En aquest cas una de les activitats que realitzem és afegir funcionalitats al navegador.

Bé, doncs. En el meu cas per afegir aquestes funcionalitats, he estat llegint els diferents blocs dels companys/es del curs, també he mirat totes les activitats que tenim en aquest bloc de continguts, i els complements que ofereix el Firefox.

Després de fer aquesta cerca-aprenentatge del que és important pels companys/es i del que sen's ofereix a la red, he decidit afegir les següents funcionalitats:

Ara la pàgina d'inici del meu navegador és Symbaloo, un webmix que he creat amb les págines que cada dia visito, bé per consulta, per feina o per estudis. Oh! Esencial,  ja ho necesstava des de feia temps.

Després de practicar amb el GReader, crear los Bundle,Bundle 1 i observar les possibilitats que ens ofereix, he vist una aplicació que m'ha agradat. Una icona pel navegador que diu "Suscribirse" (en l'apartat de configurar GReader, Extras). Amb aquesta icona puc subscriure'm a qualssevol pàgina que estigui visitant i es queda guardada el meu GReader.

Continuant amb una altra funcionalitat, Diigo. Fins ara tenia Delicious en un navegador i Diigo en un altre. Així que ho he importat tot a Diigo i he creat l'icona  a la barra d'eines. Resulta força interessant perquè amb un clic pots: guardar el "bookmarket", compartir-ho amb un grup, desar-ho en una carpeta, enviar-ho al twitter. Resulta interessant també poder tenir la barra d'eines de Diigo (jo la tinc amagada i la trec quan la necessito) m'he l'he mirada una mica i eines com fer captures de pantalla funcionen de categoria.

Més tard quan he vist que necessitava més funcionalitats per cumplir l'activitat he afegit Zotero, Twitter i G Translator.

Bé pel que respecta a Zotero, no sé com funciona, suposo que ho aniré aprenent sobre la marxa, com tot.
L'App de twitter resulta pràctica, es col·loca a la part de sota-dreta del navegador i quan cliques, s'obre a la banda esquerra del nostre navegador un espai on veus el teu twitter, llavors et facilita la comunicació i el compartir la nostra feina. I el GTranslator també funciona correctament si necessites traduir alguna part d'una pàgina, amb el botó esquerre del ratolí i un clic ho tens fet, així que aquesta eina ajuda. 

Aquesta activitat ha estat molt interessant per millorar la meva navegació per Internet.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Déjame tu opinión/Deixa la teva opinió